איך לשמור על הכלב בקיץ?

הקיץ כבר לגמריי פה! ובעונת הקיץ חשוב שנשים יותר לב מבד״כ לכלבים שלנו, כי גם עליהם החום וחילוף העונה משפיעים.

אז איך נשמור על הכלב בקיץ?

טיולים עם הכלב בקיץ

חשוב לזכור שכלבים מרגישים את החום בדיוק כמונו. השתדלו לא להוציא את כלבכם לטיול בשיא החום. הם יכולים לחטוף מכת חום בדיוק כמו בני אדם.  בנוסף, החום של האספלט יכול לגרום לכוויות ברגליים שלהם.

כלבים שחורים קולטים חום יותר מאחרים כמו גם כלבים פחוסי האף ( פקינזים, בולדוג צרפתי/אנגלי וכו׳). הקפידו על כך שהכלב שלכם שותה הרבה מים ודאגו שהוא נח במקום מוצל.

תזונה

בימי הקיץ, הכלבים שלנו אוכלים פחות אז אין צורך להילחץ אם לכלב יש פחות תיאבון אך כמובן שצריך לעקוב אחרי זה ולראות שזה לא משהו מתמשך.

מזיקים

בקיץ יש מזיקים רבים שעלולים להכיש/לעקוץ את הכלבים שלנו, כמו דבורים או נחשים. יש לשים לב להתנהגות הכלב וכמובן לסימנים חשודים על העור כמו נפיחות, סימני הכשה או בצקות. בכל מצב שנזהה שמדובר בעקיצה/הכשה נפנה כמה שיותר מהר לווטרינר.

תספורת

תספורות לכלבים לאו דווקא מומלצות בקיץ מכיוון שזה לא מקל עליהם ורק חושף את עורם לפגיעות שמש.  אם אתם מזהים שהפרווה של הכלב מכבידה עליו והוא אכן סובל מעודף חום, ניתן לעשות לו דילול של הפרווה.

☀️ שיהיה קיץ שמח ובטוח לכם ולחבריכם על ארבע! ☀️

מאמרים נוספים

יבוא כלב לישראל - למי אפשר לפנות על מנת להגשים את החלום?

אחת ולתמיד: כמה עולה לקנות כלב?

אנשים רבים מחפשים בנרות אחר הכלב המושלם ביותר עבורם, מאחר ורבים מעוניינים לצרף חבר נוסף למשפחה. אך יש לזכור כי לא כל כלב יתאים לצרכים

רועה קווקזי

רועה קווקזי - נאמן, חזק ואמיץ

אין ספק כי כל מי שמעוניין בכלב גדול ומרשים, יתעניין בכלב מגזע רועה קווקזי. מדובר על כלב חזק ועוצמתי, המגיע למשקל של 70 ק"ג ולגובה