דוג דה בורדו

רקע כללי:

למרות שהשם כנראה לא נשמע לכם מוכר, הדוג דה בורדו הוא כלב דיי מוכר ומפורסם, המופיע במספר סרטים קלאסיים שאתם בטח מכירים. הדוג דה בורדו מאופיין בעיקר בשל מבנה הפנים המקומטות מאוד שלו. על אף שהמראה של גזע כלבים זה נחשב בתור מראה מאיים למדי, מדובר על כלב מגן מאוד, נאמן למשפחה, כזה שהוא נהדר עם ילדים צעירים ואנשים מבוגרים. כלב זה הוא כלב בעל ראש גדול בצורה לא פרופורציונאלית לשאר גופו, ומכאן מגיע המראה המרשים של כלבים אלה.

מאפיינים:

המראה הקשוח והמאיים של גזע כלבים זה, הוא מה שהוביל אותם להפוך לאורך ההיסטוריה לכלבים שמשמשים למטרות שמירה, מלחמה, וכיוצא בזאת. אולם, האופי של גזע כלבים זה, הוא מנוגד לחלוטין למראה החיצוני שלהם. מדובר על כלבים ידידותיים מאוד, שמאוד רוצים לקשור קשרי משפחה חזקים עם בני האדם, והם נאמנים בצורה יוצאת דופן לבעלים שלהם. כאשר מישהו מנסה לפגוע בבעלים של כלבי הדוג דה בורדו, הם עשויים להתגלות בתור אכזריים למדי כנגדו.

גודל:

הדוג דה בורדו הם כלבים גדולים ומאיימים מאוד, זה בעיקר בשל מבנה הגוף המרשים והגדול שלהם. כלב דוג דה בורדו מבוגר, עשוי להגיע למשקל של עד 65 קילו בסך הכל, ולגובה של 75 סנטימטרים.

צבעים:

הפרווה של כלבי הדוג דה בורדו היא פרווה עדינה, קצרה, ורכה מאוד, אשר מגיעה לרוב בצבע חום עם נגיעות אדמדמיות.

התאמה לילדים:

כלבי הדוג דה בורדו הם כלבים אשר נחשבים לנהדרים וטובים מאוד עם ילדים צעירים או עם בעלי חיים קטנים אחרים. הם נוטים באופן טבעי להשתמש בגודל הגדול שלהם על מנת שיוכלו להגן על האוכלוסיות החלשות יותר בעולם.

מתעניינים בדוג דה בורדו? מלאו את הטופס

גלריית תמונות