ווסט היילנד טרייר

רקע כללי:

גזע הווסט היילנד טרייר הוא גזע כלבים אשר ידוע גם בכינויי הנוסף "ווסטי" – כינוי אשר שגור בפיהם של יותר אנשים. מדובר על כלב מאוד קטן ממדים, אך מאידך, מדובר על כלב מאוד חסון וקשוח מבחינת האופי שלו. ווסט היילנד טרייר, הוא כלב המאופיין במראה מרשים למדי, מראה אשר מתקבל במיוחד כאשר ישנה שמירה עקבית על טיפוח הפרווה המיוחדת של גזע הכלבים הזה. המראה האלגנטי של הווסט היילנד טרייר, הוא מראה אשר מתקבל בזכות פרווה לבנה כשלג, ועיניים דמויות כפתור.

מאפיינים:

הווסט היילנד טרייר הוא כלב בעל חוכמה רבה מאוד, והוא אוהב לחיות במחיצתם של בני אדם – גם מחוץ לבית, וגם בתוך הבית עצמו. אולם, לכלב זה יש בעיה חמורה עם בעלי חיים אחרים, ועל כן, במידה שאתם מעוניינים להביא לביתכם חיה נוספת, תהליך ההכרה שלו לווסט היילנד טרייר צריך להיות תהליך הכרה הדגרתי וסבלני. כלב הווסט היילנד טרייר הוא כלב סקרן, והוא תמיד אוהב להיות במרכז העניינים.

גודל:

הראש של כלב הווסט היילנד טרייר, הוא ראש עגול, והעיניים של כלב זה הם עיניים כהות, בצורת שקדים, ובעלות מסגרת עיניים שחורה. האוזניים של הכלב הקטן הזה, הם אוזניים זקופות, וקטנות בהתאמה לגודלו הכללי של כלב זה. האף של כלב הווסט היילנד טרייר הוא אף שחור וקטן, והלסתות שלו הן לסתות חזקות ושריריות מאוד. כלב ווסט היילנד טרייר ממוצע, מגיע למשקל של כשישה עד תשעה קילוגרמים בסך הכל, ולגובה מקסימלי של 28 סנטימטרים.

צבעים:

כלב הווסט היילנד טרייר הוא כלב אשר מאופיין בשל היותו כלב בעל פרווה לבנה ומרשימה.

התאמה לילדים:

ווסט היילד טרייר הוא כלב ידידותי מאוד לילדים, ומומלץ מאוד למשפחות מרובות ילדים.

מתעניינים בווסט היילנד טרייר? מלאו את הטופס

גלריית תמונות