קניית כלבים גזעיים

החלטתם להכניס כלב הביתה? מזל טוב! זו החלטה נהדרת שיכולה להוסיף לכם הרבה טעם לחיים.

אם חשוב לכם להשקיע בקניית כלב גזעי, או כלבים גזעיים, אתם כנראה יודעים בדיוק מה אתם רוצים. אבל רגע לפני שאתם חושבים על קניית כלבים גזעיים ובוחרים לצאת לחפש את החבר החדש שיצטרף למשפחה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

קניית כלבים גזעיים - כמה נקודות למחשבה

קניית כלב גזעי ובכלל הצטרפות של כלב חמוד חדש למשפחה שלכם, היא צעד מבורך, שרוב האנשים עושים בגלל שיקולים רגשיים - לספק לילדים חבר לשחק איתו וללמד אותם על אחריות, להפיג את הבדידות, לעשות ספורט עם חבר חמוד שנותן לכם התלהבות ומוטיבציה ועוד.

אבל קניית כלב גזעי היא גם השקעה כלכלית לא קטנה, שכדאי לעשות אותה בחוכמה. 

שיקולים לפני קניית כלבים גזעיים

בין אם אתם קונים גור כלבים גזעי ובין אם אתם מעדיפים כלב בוגר, קחו בחשבון שאתם לוקחים הביתה חבר שישאר אתכם 10 - 15 שנה, במקרה הטוב.

הוא יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה, חבר נאמן לבילויים ומשחק, אבל הוא גם מישהו שצריך לדאוג לו, להסתדר איתו, לחנך אותו ולטפל בו.

לכן, חוץ מאשר להיות מוכנים לטפל ולטפח את בן המשפחה החדש שלכם, חשוב לבחור כלב גזעי שגם מתאים לכם מכל הבחינות, שתהנו לגדל אותו שנים ארוכות ולא תרצו להיפרד ממנו!

מאפיינים שונים לכלבים שונים

כלבים בכלל וכלבים גזעיים בפרט, הם בעלי תכונות אופי, תכונות גופניות, נטיות בריאותיות, ומאפיינים נוספים, שמשתנים מכלב לכלב:

  • התאמה לדירה קטנה וסגורה, או לחצר גדולה ופתוחה
  • אופי מתפנק וחברותי, או עצמאי ורציני. שובבי ומאתגר, או רגוע ושקט ועוד.
  • פרווה ארוכה שמצריכה טיפוח, הברשה ותספורות, או פרווה קצרה ללא נשירה.
  • התאמה לתחרויות כלבים, לטיולים בטבע, או לפינוקים בלי סוף בבית על הספה.

אלה רק חלק מהמאפיינים האישיים, שמשתנים בין גזעים שונים של סוגי כלבים גזעיים אבל גם בין כלב לכלב, שכדאי להכיר ולהבין, לפני שבוחרים את הכלב המתאים לכם ביותר.

קניית כלב גזעי היא קודם כל חיבור בין כלב לבעליו

חיבור מושלם בין כלב לבין בעליו צריך להיות בעדיפות ראשונה לקראת קניית כלב גזעי.

התאמה מושלמת מגדילה את הסיכוי למערכת יחסים מוצלחת, נעימה, מהנה וארוכת טווח - עד ליום האחרון.

שירותי הבוטיק של Revivolution Dogs נועדו בדיוק לשם כך - לאפשר לכם בחירה מדויקת, מתאימה ונכונה עבורכם ועבור הכלב שתבחרו לקחת הביתה.

אבל עם השירות של Revivolution Dogs, אתם מקבלים גם הבטחה לקבלת גור טהור גזע - כמו שחלמתם, טיפול בתהליך הבירוקרטי של קניית כלב גזעי בחו"ל, בדיקות וטרינריות לפני הקנייה, אילן היוחסין של הגור ועוד.

בשורה התחתונה - גם אנחנו רוצים לראות את האיחוד המושלם ביניכם לבין הגור הגזעי שנועד עבורכם. נשמח לעזור לכם להגשים את החלום - דברו איתנו!

מאמרים נוספים

יבוא כלב לישראל - למי אפשר לפנות על מנת להגשים את החלום?

אחת ולתמיד: כמה עולה לקנות כלב?

אנשים רבים מחפשים בנרות אחר הכלב המושלם ביותר עבורם, מאחר ורבים מעוניינים לצרף חבר נוסף למשפחה. אך יש לזכור כי לא כל כלב יתאים לצרכים

רועה קווקזי

רועה קווקזי - נאמן, חזק ואמיץ

אין ספק כי כל מי שמעוניין בכלב גדול ומרשים, יתעניין בכלב מגזע רועה קווקזי. מדובר על כלב חזק ועוצמתי, המגיע למשקל של 70 ק"ג ולגובה