כלב רועים וולשי

כלב רועים וולשי הוא הגזע האהוב על משפחת המלוכה הבריטית. אפשר לראות את מלכת אנגלייה מטיילת עם קבוצת כלבים כאלה לכל מקום - ואפשר להבין אותה!

כלב רועים וולשי הוא גזע עליז ומלא חיים, אוהב ילדים ומשחק, חמוד ביותר למראה, אבל גם חזק מאוד, חכם להפליא ולכן משמש בן לוויה מושלם לכל משפחה - גם למי שגר בדירה באמצע העיר.

אופי מיוחד של כלב רועים וולשי

גזע כלבי רועים וולשים, נחלק לשני תתי גזעים:

  • וולשי קורגי פמברוק, שהוא יותר בהיר בגופו, רזה יותר למראה וגם קצת יותר רגוע ושקט באופיו.
  • וולשי קורגי קרדיגן, לעומת זאת, הוא קצת יותר כהה, שובב וערני יותר באופי. נוכחות בולטת של זנב ארוך ומלא נפח עושה אותו מאוד דומה לשועל קטן.

כלב רועים וולשי נחשב לגזע מלא חיבה, חברותי וחיובי, רגוע ונעים לכולם. אינו ביישן כלל ולכן הופך לחבר המועדף במשפחה - החל מהיום הראשון שלו בבית.

מצד שני, מדובר על כלב מאוד פעלתני, שצריך ריצות ארוכות, אימוני כושר והרבה תעסוקה ולכן מתאים לאנשים שיכולים לבלות איתו זמן רב, לשחק, להוציא אותו לטיולים ארוכים, להשקיע באילוף שלו ולספק לו את הגירויים שהוא זקוק להם כל כך.

גורי כלב רועים וולשי

גורי הקורגי (כינוי חיבה לכלב רועים וולשי) נחשבים ידידותיים מאוד, בעלי אופי גמיש ונאמנות מוחלטת לבעליהם. הם קולטים במהירות את מצב הרוח של הבעלים ומשקיעים מאמץ ניכר, כדי לשמח ולעודד - בכל הזדמנות.

הם כלבי רועים במקור ולכן מגוננים על המשפחה ומעניקים הרבה אהבה, אך גם נוטים לנשוך את אזור הרגליים מתוך משחק ולכן יש להשגיח תמיד בקרבת ילדים קטנים. 

מאפיינים חיצוניים

כלבי קורגי הם כלבים קטנים, שמגיעים למשקל של 13 - 15 ק"ג, גובה של 25 - 35 ס"מ.

יש להם פרווה ארוכה יחסית, צפופה וסמיכה בצבעים שונים. אצל הקרדיגן יש זנב ארוך ושועלי ואילו אצל פמברוק כמעט שלא רואים את הזנב.

איך לבחור גור קורגי?

לפני קניית כלב רועים וולשי, חשוב לבחור מגדל אמין, שיכול לספק לכם תעודות יוחסין, להציג בדיקה רפואית עדכנית ואילן יוחסין מרשים. רוב התכונות של הגור עוברות בירושה מהאמא ולכן, כדאי לבדוק את האמא אם ניתן. חשוב להיזהר מפני מגדלים שמציעים קורגי במחיר נמוך, כדי להימנע מהונאות וזיופים.

לסיכום  

הגשמת החלום שלכם היא הייעוד שלנו! 

אנחנו ב- Revivolution Dogs מתמחים בהתאמה מושלמת של כלבים גזעיים לבעלים החדשים שלהם. אנחנו עובדים רק עם מגדלים מורשים, מפוקחים ואיכותיים, שיכולים להעניק לכם חבר לכל החיים, עם תעודות, בדיקות ואילן יוחסין שלא משאיר מקום לספק! אז אם גם אתם מחפשים חבר חדש למשפחה, שימלא לכם את הבית בשמחה לשנים ארוכות ויפות - צרו איתנו קשר!

אולי יעניין אתכם גם:

מאמרים נוספים

יבוא כלב לישראל - למי אפשר לפנות על מנת להגשים את החלום?

אחת ולתמיד: כמה עולה לקנות כלב?

אנשים רבים מחפשים בנרות אחר הכלב המושלם ביותר עבורם, מאחר ורבים מעוניינים לצרף חבר נוסף למשפחה. אך יש לזכור כי לא כל כלב יתאים לצרכים

רועה קווקזי

רועה קווקזי - נאמן, חזק ואמיץ

אין ספק כי כל מי שמעוניין בכלב גדול ומרשים, יתעניין בכלב מגזע רועה קווקזי. מדובר על כלב חזק ועוצמתי, המגיע למשקל של 70 ק"ג ולגובה